Jak to ominąć?

Arkadiusz Miśkiewicz misiek w zsz2.starachowice.pl
Pon, 7 Gru 1998, 16:12:42 CET

[poniedziałek, 07 grudzień 1998], Wojtek Slusarczyk napisał(a):

> Arek ... od 2.0.98 sa generowane... jak na razie mamy 2.0.105 ....
No to w takim razie sorki ;)

> PS Z mailer wylecial na ostatnim patchu, tzn. wywalilem z niego
> na predce patchowanie 2 plikow configuracyjnych. Ale trzeba bedzie to na
> spokojnie przejzec .... Dalej widze ze nie zagladales do ostatnich
> poprawek jakie robilem w zmailu bo sie wylozyl w tych samych miejscach co
> kiedys (jak siegne pamiecia), aha dolozylem to bzipowanie manow... niech
> juz bedzie jak chcecie te kompresowane many.
Zaglądałem. Winą tego jest to, że configure sprawdza sobie
/etc/zmailer/zmailer.conf i stamtad bierze defaulty. Ja podczas kompilacji
mam zainstalowanego zmailera (bo go używam), a Ty nie masz i tu cały pies
pogrzebany
.
> hc-cron ten z rana byl O.K ale i tak go przekompilowalem i wrzuce na
> ftpa razem z zmailem i binutilsami.
Gdzie to wrzucasz ? na magellana ? (bo ja mirroruje z ftp.tuniv...)

> Aha johny musi poczekac, nie ma go w obecnych pakietach devela a
> priorytetem jest czyszczenie/upgradowanie tego co jest obecnie tak
> aby na gwiazdke Tornado moglo sie znalezc pod choinka chociaz kilku osob
OK ale wrzuć go gdzieś do ftp (untested czy coś w tym stylu) bo u siebie
żadko zostawiam src rpmy czy spece ;)

--
  +- Arkadiusz Miśkiewicz - Cron w irc.pl on #plug - misiek w misiek.eu.org -+
  + http://www.misiek.eu.org --- Poland --- SysAdm: zsz2.starachowice.pl +