Jak to omin±æ?

Ziemek Borowski ziembor w FAQ-bot.ZiemBor.Waw.PL
Pon, 7 Gru 1998, 16:19:51 CET

On Mon, Dec 07, 1998 at 04:12:42PM +0100, Arkadiusz Mi¶kiewicz wrote:
> /etc/zmailer/zmailer.conf i stamtad bierze defaulty. Ja podczas kompilacji
> mam zainstalowanego zmailera (bo go u¿ywam), a Ty nie masz i tu ca³y pies
> pogrzebany
wiec przyjmij ze ludzie nie beda mieli. Bo sa zboczency, i binarek
nie tykaja. wystarczy nam sgml-tools (tak, Wojtek, wiem -- mam skonczyc
przed wiglia) ktore do wygenerowania potrzebuje siebie...

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-devel-pl