cvs-1.10 patch (dzięki) | uwaga dot pcg

Wojtek Slusarczyk wojtek w shadow.eu.org
Pon, 7 Gru 1998, 17:29:12 CET

On Mon, 7 Dec 1998, Artur Frysiak wrote:

> Jestem za rozwiązaniem 1. Przemawa za nim prostota. Choć z drugiej
> strony ludzie mogą się zastanawiać: "Czemu w PLD nie mam pgcc ?"

A ja jestem przeciwny zarowno pierwszemu i drugiemu rozwiazaniu.
To nie to abym byl zlosliwy czy nie mial co robic i slal bezsensowne
maile ale:

1. Czesc pakietow np. glibc-2.1 od razu podziekuje za wspolprace po
   przedstawieniu sie kompilatora (tak bylo przynajmniej jeszcze w wersji
   2.0.96).
2. Nie ma gwarancji ze nie bedziemy mieli problemow z kompilowanymi
   binarkami... (wprawdzie w samym egcsie tez ale egcsa wiecej ludzi
   testuje na roznych platformach).
3. Po to kompiluje z -DHAIFA aby ludzie mogli sobie optymalizowac na
   intelu binarki pod pentium-pro czy petka...
4. Trzeba by bylo jakies sensowne testy przeprwadzic jak jest roznica
   w 'predkosci' miedzy egcs a polatanym egcsem...
5. Kolejan gimnastyka dla mnie i ludzi z cross-kompilacja z intela na
   sparca, alphe, mipsa czy sparca64 ...

na razie,
--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148