=?iso-8859-2?Q?cvs-1=2E10_patch_=28dzi=EAki=29_|_uwaga_dot_pcg ?=

Pon, 7 Gru 1998, 17:56:40 CET

On Mon, 7 Dec 1998, Wojtek Slusarczyk wrote:

> A ja jestem przeciwny zarowno pierwszemu i drugiemu rozwiazaniu.
> To nie to abym byl zlosliwy czy nie mial co robic i slal bezsensowne
> maile ale:
>
> 1. Czesc pakietow np. glibc-2.1 od razu podziekuje za wspolprace po
>    przedstawieniu sie kompilatora (tak bylo przynajmniej jeszcze w wersji
>    2.0.96).
> 2. Nie ma gwarancji ze nie bedziemy mieli problemow z kompilowanymi
>    binarkami... (wprawdzie w samym egcsie tez ale egcsa wiecej ludzi
>    testuje na roznych platformach).
> [...]

OK. Masz rację. Pośpieszyłem się. Chwilowo w takim razie takiego egcs-a z
pcg odkłądamy ad acta. Może jak będzie chwila wolnego to spróbuję taki
kompilator wystrugać i położe go gdzieś na test żeby było możliwe
atwiejsze testowanie. Wojtek pasuje ?
A jakbyś miał już stabilne pcg to które z tych rozwiązan jakie
zaproponowałm byś wybrał ?