Jajko dla devela

Wojtek Slusarczyk wojtek w shadow.eu.org
Wto, 8 Gru 1998, 09:10:27 CET

On Mon, 7 Dec 1998, Krzysztof G. Baranowski wrote:

> (Wojtku, na ten mail odpisze najpozniej pojutrze, ale jak wszystko
> inne zawiedzie to czemu nie :)
O.K

> Przy okazji, czy ktos majacy stale lacze moglby wygrzebac speca z
> redhatowego src.rpma  i podeslac mi na priv. TIA.

Spro ryzykujesz, a co bedzie jak teraz 30 wspanaialomyslnych pld'owcow
podesle Ci speca (spory jest) jednoczesnie na priv. a wsrod nich 2
co pomoze jeszcze bardziej i pchnie src.rpma ?? ;)
Modem i resztki dysku zapchane na amen...

Czy masz jeszcze na temidzie ten incoming ? Bo moge tam wepchnac do niego
speca...

--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin