binutils

Wto, 8 Gru 1998, 14:36:25 CET

On Tue, 8 Dec 1998, Wojtek Slusarczyk wrote:

> O jasny gwint ... co to jest ? ;)
> to ze sie pluje ldconfig to zostal link ktory trzeba by hand wykasowac,
> ale jest binutils-*17 try this version...

Apropo binutils. Obserwuję u siebie dziwną rzecz. Otóż wywala się strip
jeżeli podam mu pli będący symlinkiem. Przykład:

[kloczek w mer lib]$  strip libstdc++.so.2.9
strip: libstdc++.so.2.9: simple_copy: Odmowa dostępu
[kloczek w mer lib]$ strip libstdc++.so.2.9.0

Znajomy raportuje mi podobne objawy na intelu .. co prawda na 2.1 ale coś
tu siedzi pernikiem.

Ktos ma może coś podobnego ?
To że to ni działa to jest np. powodem tego że obecne libc.so.6 w glibc z
stable jest nie zestripowane.

Andrzej Krzysztkfowicz obserwuje podobne numery na intelu i w zasadzie nie
udało się jeszcze wstępnie sttwierdzić czy to jerst binutils (podejrzenie
o knota w libbfd) czy może nawet kernel choć ja jestem za binutils bo na
cenzorze mam 2.0.x.