binutils

Wojtek Slusarczyk wojtek w shadow.eu.org
Wto, 8 Gru 1998, 14:44:54 CET

On Tue, 8 Dec 1998, [ISO-8859-2] Tomasz Kłoczko wrote:

> Andrzej Krzysztkfowicz obserwuje podobne numery na intelu i w zasadzie nie
> udało się jeszcze wstępnie sttwierdzić czy to jerst binutils (podejrzenie
> o knota w libbfd) czy może nawet kernel choć ja jestem za binutils bo na
> cenzorze mam 2.0.x.

Na cenzorze masz wszystko w porzadku (za wyjatkiem binutilsow)
Obserwuje ten numer juz od dawna ale obracam glowe w druga strone jak
dochodzi do stripowania ;) Tzn. ja nie stripujuje ani modulow ani
bibliotek -> jedynie binarki. Jezeli jakis knot wiekszego kalibru siedzi
w binutilsach to po takim problematycznym stripowaniu mozna sobie QQ
zrobic...
Rada gdzie tylko mozesz i jak tylko mozesz laduj LDFLAGS=-s, albo,
autoconfa i install-strip ... Ja sobie nie moge pozwolic na to z tego
wzgledu ze biblioeki tez mi wystripuje ;(

na razie,
--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin