bugi

Arkadiusz Miśkiewicz misiek w zsz2.starachowice.pl
Wto, 8 Gru 1998, 16:56:20 CET

[wtorek, 08 grudzień 1998], Wojtek Slusarczyk napisał(a):

> O.K poprawiam ale jestes pewien ze killall -HUP zajmie sie skryptem a nie
> demonem ??
skrypt zwie się "crond", demon też zwie się "crond" -> killall -HUP crond
zajmie się i jednym i drugim.

> Nie wracaj do vixiego, jak ma byc w stable hc-cron to tym bardziej u nas
> musi byc...
Tak. Mam czekać, aż zeżre całkowicie pamięć i będzie unable to load
interpreter ? Dziękuje ale nie (chyba że ktoś poprawi hc-crona).

> Tia, raczej autoodmontowywacza w kernelu 2.2 nie uswiadczymy wiec dopisuje
> ten skrypcik...
Raczej autoodinsmodowywacza (czyli autodelmodołowywacza) ;-)

> Przy czym to pierwsze rozwiazanie jest czesciowo dobre, bo kompilator
> powinien optymalizowac wedle ostatniego -Ox...

> A TcL,Tk,tix,TclX ?? Tez mam taki kombajn zrobic jak w RH ??
> Nie jestem tego pewien...
hmm no jak tam chcesz ale ja nadal jestem za włączeniem tego do kerberosa
(małe to i wogóle).

--
  +- Arkadiusz Miśkiewicz - Cron w irc.pl on #plug - misiek w misiek.eu.org -+
  + http://www.misiek.eu.org --- Poland --- SysAdm: zsz2.starachowice.pl +