bugi

Wojtek Slusarczyk wojtek w shadow.eu.org
Wto, 8 Gru 1998, 17:03:33 CET

On Tue, 8 Dec 1998, [iso-8859-2] Arkadiusz Miśkiewicz wrote:

> skrypt zwie się "crond", demon też zwie się "crond" -> killall -HUP crond
> zajmie się i jednym i drugim.

A sciezki masz wexportowane rowniez do */init.d ? ;)

> Tak. Mam czekać, aż zeżre całkowicie pamięć i będzie unable to load
> interpreter ?

Nie ... wez strzelbe i poszukaj Panow ktorzy nas zmusili do przejscia
na hc-crona -> ja dostarcze 'patrony' ;)

> Raczej autoodinsmodowywacza (czyli autodelmodołowywacza) ;-)

Powiem inaczej 'kerneld next generation (kick unused modules only)' ;)

O.K wrzuce ..

--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin