2.0.37

Wto, 8 Gru 1998, 17:06:56 CET

Właśnie Alan wypuścił pre1 tego zwierza.

Taka dygresja ... :-l

Powyższe potwierdzałoby moje obserwacje, że na 2.2 jest jeszcze stanowczo
za wcześnie. Jeżeli ktoś przeglądał ostatnio zaktualizowaną listę "2.2
jobs" Alana to zapewne to powyższy wniosek dotarł już wscześniej do jego
świadomości. Owszem to trochę smutne, że jeszcze trochę poczekamy choć z
conajmniej dwuch powodów jestem zadowolony, że dzieje się tak jak
przewidywałem. Pierszy dotyczy tego, że tak czy inaczej w Szczecinie
czekać będzie na mnie butelka mineralnej ;), a drugi jest taki, że da nam
to niezbedny czas na lepsze przygotowanie się do wejścia 2.2. Dzisiaj na
oko oceniam, ze 2.2 zapewne ukaże się nie prędzej niż za miesiąc, a i
bardziej za dwa czy może nawet trzy (dwa może być rozsądny okresem). Przez
dwa miesiące w PLD stanie się dużo choć zapewne po połowie stycznia tempo
przypuszczam spadnie, bo sporo z nas studiuje lub jest związanych ze
szkolnictwem wyższym czy średnim. Nawet jeżeli tempo nieco opadnie nie
będzie to też nic złego gdyż da to nam czas na to żeby przyzwyczaić się do
tego co już zrobiliśmy i zrobimy. Taki mały odpoczynek lub spowolnienie po
tym sprincie jaki ma miejsce od początku prac nad PLD wszystkim się
przyda, a i ostatecznie może raczej pozytywnie wpłynąć na rozwój całości
owocując dalszą intensyfikacją prac.

Kip Haking Riebiata :)