2.0.37

Wojtek Slusarczyk wojtek w shadow.eu.org
Wto, 8 Gru 1998, 17:57:29 CET

On Tue, 8 Dec 1998, [ISO-8859-2] Tomasz Kłoczko wrote:

> Powyższe potwierdzałoby moje obserwacje, że na 2.2 jest jeszcze stanowczo
> za wcześnie. Jeżeli ktoś przeglądał ostatnio zaktualizowaną listę "2.2
> jobs" Alana to zapewne to powyższy wniosek dotarł już wscześniej do jego
> świadomości.

Od kilku godzin mam maszynke na 2.1.131-ac5 -> troche sie zdziwilem jak
w configuracji pojawila sie 'podczerwien' + kilak innych bajerow w tym
opcja SMP... Zatem wszystko wskazuje ze 2.2 tuz tuz .. a moze juz nie
bedzie 2.1.133 ... ;)

> Kip Haking Riebiata :)

Sapasiba ;)
--