Q: Xfstt czy Xfstf ???

Wto, 8 Gru 1998, 17:34:22 CET

On Tue, 8 Dec 1998, Wojciech "Sas" Cieciwa wrote:

> Witam,
>
> Mam zamiar wziąść się za Xfstt jakieś przeciwwskazania?
> Czy może Xfstf jest lepszy ???

Zaraz wystawię Ci patcha do XFree do tego żeby rasteryzer do TTF był
bezpośrednio w X serwerze. To będzie raczej leprze rozwiązanie. Obciążać
przyszłego użytkjownika koniecznością instalowania i konfigurowania font
serwera .. to raczej nie to co tygrysy powinny lubieć.

kloczek
PS. Patch będzie w /pub/people/kloczek na cenzorze
(XFree86-3.3.2-xfsft.patch.gz około 170 Kb giezeta).
Wrzuciłem tam też patcha do Rush (ze specem z pakietu w którym był).

Może jest już nowsza wersja tego patcha (w razie czego poszukam skąd to
wzioem).

> W kolejce czeka IceWM i oleo[arkusz kalkulacyjny]

IceWM już jest chyba, że chcesz coś tam poprawiać :)

A Wojtek doszedem do tego co jest nie tak z SIAG. Chodzi o to, że to
libguile jest źle spreparowane i przy linkowaniu przez libtool nie było
dodawane "-lc -lreadline".

Napisałem już do gościa zajmującego się guile z info żeby używał nowszej
wersji libtool następnym razem (używał 1.0h, a błąd o którym mowa został
usunięty w okolicach 1.2). Patcha na guila już mam i zapewne po tym z SIAG
nie powinno być już kłopotu. Jak chcesz się przekonać, ze wszystko jest OK
to oprócz -lcrypt przy linkowaniu dodaj -lreadline -lguile. Powinno
pomóc. Ostatnia wersja SIAG jest poza tym juz zrobiona na autoconf, a nie
na Imake.