Q: Xfstt czy Xfstf ???

Jacek Smyda smyda w posexperts.com.pl
Śro, 9 Gru 1998, 09:33:38 CET

[wtorek, 08 grudzień 1998], Marcin 'Qrczak' Kowalczyk napisał(a):

> Podobno xfsft jest o wiele lepszy, ale nie używałem xfstt.

Ja używam (i używałem). Przy większej ilości fontów (ok. 200) pluje się
i rzuca corami. Ponadto jest bardzo czuły na wszelkie błędne pliki
z fontami. Musiałem powyższą listę fontów ograniczyć do 15.

Pozdrawiam
	Jacek
 Jacek Smyda                                smyda w posexperts.com.pl
 POS Experts Consulting                http://www.posexperts.com.pl