Chyba nie bedzie nowego svgaliba.

Wojtek Slusarczyk wojtek w shadow.eu.org
Śro, 9 Gru 1998, 19:31:48 CET

On Wed, 9 Dec 1998, [iso-8859-2] Arkadiusz Miśkiewicz wrote:

> Ehh - mi idzie nieźle ;) Sciagam ...

A moj zatrzymal sie godzine temu na 9kb i starkuje ..;(
Jak masz pod reka starego source rpma i jakas przyzwoita maszyne to
sprobuj wygenerowac ten kawalek ... ... Ja jak na razie znalazlem maly
blad w perlu i musza ta landare kompilowac ponownie, jest juz inn,
cleannefed, perl-md5 do tego potrzebny, ImageMagick i troche innych rzeczy
jak sie skonczy budowac perl to musze tego xemacsa zapuscis -> qrna ze
30 minut straconne ;(
A jeszcze musze tego zmailera przebudowac ....

--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin