Chyba nie bedzie nowego svgaliba.

Ziemek Borowski ziembor w FAQ-bot.ZiemBor.Waw.PL
Śro, 9 Gru 1998, 19:39:10 CET

[środa, 09 grudzień 1998], Wojtek Slusarczyk napisał(a):

> cleannefed, perl-md5 do tego potrzebny, ImageMagick i troche innych rzeczy
> jak sie skonczy budowac perl to musze tego xemacsa zapuscis -> qrna ze
> 30 minut straconne ;(

z xemacsem się wstrzymaj. Mam go na tapecie od trzydziestu minut
(zmiany: kosmetyki w specu, podpakiet gnus, info przenoszę w właściwe miejsce)
Do jutra powiniem skończyć też teTeXa. (przy czym mam problem czy by nie generować
texinfo i info ze źródeł tetexowych -- wyglądają podobnie i
jest to teoretycznie możliwe;-) (jak praktycznie właśnie sprawdzam).