Chyba nie bedzie nowego svgaliba.

Wojtek Slusarczyk wojtek w shadow.eu.org
Śro, 9 Gru 1998, 20:53:34 CET

On Wed, 9 Dec 1998, Ziemek Borowski wrote:

> z xemacsem się wstrzymaj. Mam go na tapecie od trzydziestu minut
> (zmiany: kosmetyki w specu, podpakiet gnus, info przenoszę w właściwe miejsce)
> Do jutra powiniem skończyć też teTeXa. (przy czym mam problem czy by nie generować
> texinfo i info ze źródeł tetexowych -- wyglądają podobnie i
> jest to teoretycznie możliwe;-) (jak praktycznie właśnie sprawdzam).

O jeju wlasnie go przekompilowalem .. ale nic ;) Poczekam w takim razie
na poprawki, tylko prosba nie zmieniaj jak mozesz nr-u rewizji, napisz w
czangelogu jak Ci sie bedzie chcialo co poprailes.

--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin