Bugi - kolejna edycja bestseleru ;)

Arkadiusz Miśkiewicz misiek w zsz2.starachowice.pl
Czw, 10 Gru 1998, 08:21:45 CET

Znów bugi:

1) w e2fsprogs-1.12-3d.i386.rpm brakuje bibliotek dynamicznych
/lib/libcom_err.so.2.0
/lib/libe2p.so.2.3
/lib/libext2fs.so.2.4
/lib/libss.so.2.0
/lib/libuuid.so.1.1

2) to nie bug ale ...
inet6-apps-0.33-4d.i386.rpm
jest już wersja 0.34

3) util-linux nadal mają skopanego logina (tzn. działa jak należy ale źle
loguje do sysloga :( Wojtek, poprawka na poziomie speca wygląda tak:

cp login-utils/login.c login-utils/login.c.new
sed -e "s/#define DO_PS_FIDDLING//" \
login-utils/login.c.new > login-utils/login.c

Jeśli ktoś chce o tym poczytać to polecam lib/setproctitle.c.
Kiedyś już o tym pisałem ale widocznie ktoś o imieniu na "W" nie uwzględnił
tego w pakiecie ;-)

INFO dla Marcina K. - ostatnio natrafiłem na newsgate-1.18-1.src.rpm
Gateway obukierunkowy napisany przez Rich $alz <rsalz w uunet.uu.net>
więc można sądzić, że będzie działał ok (napisany w C).
Najnowsza wersja była pod ftp://ftp.isc.org/isc/inn/contrib/newsgate.tar.Z
(nie sprawdzałem czy teraz też tam jest ;)

PS. W innie 2.2beta jest już standardowo gateway news2mail ale napisany w perlu.

A na newsgacie ostawię sobie obukierunkową bramkę dla pld-list.

--
  +- Arkadiusz Miśkiewicz - Cron w irc.pl on #plug - misiek w misiek.eu.org -+
  + http://www.misiek.eu.org --- Poland --- SysAdm: zsz2.starachowice.pl +