Bugi - kolejna edycja bestseleru ;)

Wojtek Slusarczyk wojtek w shadow.eu.org
Czw, 10 Gru 1998, 09:04:13 CET

On Thu, 10 Dec 1998, [iso-8859-2] Arkadiusz Miśkiewicz wrote:

> 1) w e2fsprogs-1.12-3d.i386.rpm brakuje bibliotek dynamicznych
> /lib/libcom_err.so.2.0
> /lib/libe2p.so.2.3
> /lib/libext2fs.so.2.4
> /lib/libss.so.2.0
> /lib/libuuid.so.1.1

Nie nie brakuje ..... Wyszla mala kolizja z jena z bibliotek kerberosa o
identycznej nazwie, proste zmienienie nazwy nie wchodzi w gre, poza tym
zdecydowalem sie na statyczna 'wyprawke' efsck-toolsow po tym jak mi
zaczely sie numery z dyskami i trzeba bylo z bootkietek maszyne podnosic
... Mozemy zmienic na dynamiczne podobnie jak basha ale wolalbym aby
pozostalo to statyczne, poza tym np. taki statyczny bash juz chyba ze 2
razy mi tylek uratowal.... -> Arek to jest devel trzeba sie liczyc czasami
z malymi 'przejsciowymi' jakis b. waznych programow -> wiem z autopsji ;((
Ale jak bardo bedziecie nalegali to mozemy przejsc na dynamiczne
biblioteki i binarki .....

> 2) to nie bug ale ...
> inet6-apps-0.33-4d.i386.rpm
> jest już wersja 0.34

Zrabany ftpD i intD .... testowlismy juz z Marcinem i elephantem
jakis czas temu ... mimo patchownaia zawsze cos 'wylazilo' ... dlatego
zdecydowalismy sie na wersje 0.33+ ftpd z 0.30. jezeli u Ciebie wszystko
chodzi jak trzeba i mailes wiecej czasu aby to dokladnie polatac to wrzuce
w przeciwnym wypadku zostajemy przy starszej wersji ...

> 3) util-linux nadal mają skopanego logina (tzn. działa jak należy ale źle
> loguje do sysloga :( Wojtek, poprawka na poziomie speca wygląda tak:
>
> cp login-utils/login.c login-utils/login.c.new
> sed -e "s/#define DO_PS_FIDDLING//" \
> login-utils/login.c.new > login-utils/login.c

O.K juz go biore nawarsztat za jakies 30 minut powinien byc poprawiony na
ftp wystawiony ....

--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin