Problemy z kernelem

Jacek Smyda smyda w posexperts.com.pl
Pią, 11 Gru 1998, 09:31:18 CET

[czwartek, 10 grudzień 1998], Konrad Stepien napisał(a):

> [...]
> >
> No, sam solar twierdzi, że to powinien być tylko dodatek, jak każdy
> tylko zwiększa bezpiekę, ale jej nie gwarantuje.
> A swoją drogą ten twój przypadek to ciekawy. Widać gość wiedział że
> masz solara, albo przynajmniej się domyślał. Ja bym się spodziewał
> raczej jakichś śladów po pierwszej nieudanej próbie i dopiero potem
> bum. No chyba że logi solara wyciął (miałeś chattr-a i securelevel ?)

Ten gość to ja sam, poprzez wywołany skrypt ze strony WWW.
Ponadto zauważyłem, że przestał mi chodzić at. Dzisiaj w nocy
miałem ustawione, aby ściągnął mi kilka wielkich instalek.
Rano okazało się, że nie został uruchomiony żaden programik
z kolejki. Po atq jest tak jak wczoraj wieczorem.

Pozdrawiam
	Jacek
 Jacek Smyda                                smyda w posexperts.com.pl
 POS Experts Consulting                http://www.posexperts.com.pl