Problemy z kernelem

Jacek Smyda smyda w posexperts.com.pl
Pią, 11 Gru 1998, 10:34:35 CET

[piątek, 11 grudzień 1998], Tomasz Kłoczko napisał(a):

> U mnie atd z solarem wali wali:
>
> kernel: File owned by <UID>.<GID>
> kernel: Possible hard link exploit attempt:
> kernel: Process atd (pid <PID>, uid 0, euid 2)..

U mnie są takie same wpisy, oprócz tego:
atd[336] Can't link execution file: Operation not permitted
Czy można jakoś to ominąć? Bo jeżeli nie to odpatchuje kernel
i wrócę do poprzedniej wersji :-(((

Pozdrawiam
	Jacek

 Jacek Smyda                                smyda w posexperts.com.pl
 POS Experts Consulting                http://www.posexperts.com.pl