ssh

Wojtek Slusarczyk wojtek w shadow.eu.org
Pon, 14 Gru 1998, 11:29:40 CET

On Mon, 14 Dec 1998, [iso-8859-2] Arkadiusz Miśkiewicz wrote:

> Problem z ssh jest. Po pierwsze autoryzacja via kerberosa wykonywana jest
> dwukrotnie - 1) sam ssh ma w sobie obsługę kerberosa 2) korzysta z autoryzaji
> via moduł pam_krb5.
> IMHO jedno trzeba będzie wywalić i prawdopodobnie będzie to autoryzacja przez
> wewnętrzną obsługę kerberosa. Choć inna sprawa, że autoryzację via kerberosa
> powinno się dać wyłączyć ale ... u mnie też to nie bardzo chciało działać więc
> skonfigurowałem kerberosa ;)

1. Dlaczego tak pozno mi o tym mowisz ???
2. Nie powinna przeszkadzac jak jest 'optional pam_krb.so'
3. devel jest przeznaczony do pelnej wspolpracy z krb5 ale i bez tego
   powinien chodzic...
4. Jakie objawy tego niechodzenia ? tzn czy jak miales biblioteki krb5-lib
   i nieskonfigurowane krolestwo to wogole nie chcial chodzic
-> szczegoly !

--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin