ssh

Arkadiusz Miśkiewicz misiek w zsz2.starachowice.pl
Pon, 14 Gru 1998, 12:10:24 CET

[poniedziałek, 14 grudzień 1998], Wojtek Slusarczyk napisał(a):

> [...]
> pracy z nim wiekszosc jego pakietow pine/rsc/imap/xemacs/samba itp.
> Pakiety sa na ftp.tuniv.szczecin.pl ale Tobie w domu to raczej nie jest
> potrzebne ... i Twoj ssh powinien chodzic bez tego...
>
> BTW -> pakiety z devela nie 'gryza' ba nawet chodza -> przeciez za pare
> dni bedzie prerelease a to nie sa juz przelewki -- wszystko musi chodzic
> albo powiesza mnie, Marcina, Arka i innych developerow na suchej galezi...
> Jezeli chcesz sie podpierac contribem -- Twoj 'Czojs' ja nie zagwarantuje
> ze to bedzie dzialalo -- a modulu pamowskiego i tak tam nie ma.
Problem z ssh jest. Po pierwsze autoryzacja via kerberosa wykonywana jest
dwukrotnie - 1) sam ssh ma w sobie obsługę kerberosa 2) korzysta z autoryzaji
via moduł pam_krb5.
IMHO jedno trzeba będzie wywalić i prawdopodobnie będzie to autoryzacja przez
wewnętrzną obsługę kerberosa. Choć inna sprawa, że autoryzację via kerberosa
powinno się dać wyłączyć ale ... u mnie też to nie bardzo chciało działać więc
skonfigurowałem kerberosa ;)

--
  +- Arkadiusz Miśkiewicz - Cron w irc.pl on #plug - misiek w misiek.eu.org -+
  + http://www.misiek.eu.org --- Poland --- SysAdm: zsz2.starachowice.pl +