Propozycja pakietow do PLD-devel base

Krzysztof G. Baranowski kgb w manjak.knm.org.pl
Wto, 15 Gru 1998, 21:14:53 CET

On Mon, 14 Dec 1998, Marek Obuchowicz wrote:
> Mi się jakoś nie zapycha. Co miesiąc robię ręczne czyszczenie logów i jest
> ok.
Powinno byc. Z hc-cronem to ma sens nawet w domu.

> eee nie przeczę.
> Ale czy to na pewno pasuje do base?
Ok, tutaj mozna polemizowac...

> tak jak przy gpm
Jak chlopcy z instalatora to zorganizuja (zapytanie czy masz myszke),
to mozna tak zrobic. Jesli nie, to powinno pozostac w base. Mysle, ze
na razie toto rozsadny kompromis.

No to najwyzej sobie odinstaluja. 86 kilobjatow nikogo nie zbawi.
A jesli chodzi o 2.1.x to posiadanie w/w jest wysoce sugerowane.

> ale czy nie lepiej zrobić odpowienie robryki w instalatorze niż instalować
> za dużo?
Spytaj na pld-install.

Kris