Propozycja pakietow do PLD-devel base -- Wariant II

Marek Obuchowicz elephant w shadow.eu.org
Czw, 17 Gru 1998, 00:23:46 CET

On Wed, 16 Dec 1998, Marcin Korzonek wrote:

[...]
> Ok. To w takim razie może podzielić proponowanego base'a na dwie części:
> 1) absolutne minimum potrzebne do otrzymania shella i skonfigurowanie
>    sieci
>
> 2) dodatkowo narzędzia pomocnicze, daemony, dokumentacja.
>
> Część pierwsza instalowana byłaby zawsze.
> Część druga nie byłaby instalowana na życzenie użytkownika (np. w trybie
> instalacji ,,eksperckiej'').
jestem dokładnie za czymś takim.
Można nawet pójśc dalej - z base wywalić dokumentację i stworzyć pakiet
base-doc który domyślnie byłby zaznaczony we wszystkich typach instalacji
(poza np. ekspercką).

> [...]
> ncurses
> groff'a
> python'a
> perl'a
> itp.
>
> to już nam odchudzi część pierwszą o jakieś 30MB.
> (aczkolwiek rezygnacja z ncurses w base rodzi pewne problemy).
>
> Gdyby jeszcze w jakiś sposób rozbić glibc, umożliwiając instalację tylko
> wybranych locali, to można zaoszczędzić jeszcze do 12MB.
>

> A zatem drugie podejście. Poniższa lista pakietów ,,minimalnego base'a''
> uwzględnia dotychczasowe uwagi. Łączny rozmiar pakietów: 37 MB
Ja jestem z tej propozycji jak najbardziej zadowolony.

Pozdrowienia,
Marek

--
 /      Finga elephant w szczecin.top.pl 4 PGP key       \