Wygrałem :))

Arkadiusz Miśkiewicz Arkadiusz.Miskiewicz w zsz2.starachowice.pl
Sob, 19 Gru 1998, 12:59:59 CET

[piątek, 18 grudzień 1998], Krzysztof G. Baranowski napisał(a):

> Ktora wersja jadra ?
2.1.128 (z busy to raz się zdarza, a raz nie - IMHO nie killuje jakiegoś
progsa, który jeszcze korzysta z /home)

--
  +- Arkadiusz Miśkiewicz - Cron w irc.pl on #plug - misiek w misiek.eu.org -+
  + http://www.misiek.eu.org --- Poland --- SysAdm: zsz2.starachowice.pl +