Wygrałem :))

Krzysztof G. Baranowski kgb w manjak.knm.org.pl
Sob, 19 Gru 1998, 14:57:41 CET

On Sat, 19 Dec 1998, Arkadiusz Miśkiewicz wrote:
> 2.1.128 (z busy to raz się zdarza, a raz nie - IMHO nie killuje jakiegoś
> progsa, który jeszcze korzysta z /home)
To raczej nie to. Sprobuj najnowszego pre-patcha, tj.
pre-patch-2.1.132-2 (no chyba, ze juz jest -3 :)
Lezy na kernel.org/pub/linux/kernel/testing/

Kris
--
Krzysztof G. Baranowski - Prezes Klubu Nieszkodliwych Manjaków
"Smith & Wesson - The original point and click interface..."