Propozycja pakietow do PLD-devel base -- Wariant II

Paweł Kołodziej pkollegu w ids.pl
Pią, 18 Gru 1998, 18:02:25 CET

[czwartek, 17 grudzień 1998], Marcin Korzonek napisał(a):

> [...]
>
> A raczej w eksperckiej byłaby możliwość jego odznaczenia ;)
>
> Fajnie, tylko jak to zrobić? Rozbić wszystkie pakiety z base'a na dwa
Ale po co to robić ???

W instalatorze będzie opcja "instaluj bez dokumentacji" (jak --excludedocs w
rpm'ie). Jedyne co byśmy zyskali na takim podziale to że np. można by sobie
ściągać programy bez dokumentacji, czyli troszkę mniejsze. Innych korzyści nie
widzę. Natomiast robi się mały bałaganik. Każdy pakiet powinien w takim
układzie być w trzech wydaniach: pełne, bez dokumentacji, sama dokumentacja.
Czyli pełna wersja instalacyjna PLD były by dwa razy większe.
Jeśli przeoczyłem jakieś zalety podziału, to niech ktoś mnie oświeci.

--
Paweł Kołodziej
pkollegu w ids.pl