Propozycja pakietow do PLD-devel base -- Wariant II

Marcin Korzonek mkorz w shadow.eu.org
Nie, 20 Gru 1998, 15:40:19 CET

[piątek, 18 grudzień 1998], Paweł Kołodziej napisała:
> Ale po co to robić ???
>
> W instalatorze będzie opcja "instaluj bez dokumentacji" (jak --excludedocs w
> rpm'ie). Jedyne co byśmy zyskali na takim podziale to że np. można by sobie
> ściągać programy bez dokumentacji, czyli troszkę mniejsze. Innych korzyści nie
> widzę. Natomiast robi się mały bałaganik. Każdy pakiet powinien w takim
> układzie być w trzech wydaniach: pełne, bez dokumentacji, sama dokumentacja.

Wystarczy w dwóch: bez dokumentacji i dokumentacja ;) trzeci sobie już
każdy złoży.
Nie napisałem tego wprost, ale chodziło mi raczej o podział na programy
i biblioteki stanowiące esencję pakietu, oraz pozostałą część
(dokumentacja, locale, czasem jakiś program pomocniczy).
Ale zgadzam się, że nakład pracy jest zbyt duży do oczekiwanych
korzyści. Pozostańmy przy --excludedocs.

Pozdrawiam
--
   Marcin Korzonek
   mkorz w shadow.eu.org