Dziwny Gimp

Pawel Dziekonski dziekons w pkmk486.ch.pwr.wroc.pl
Nie, 20 Gru 1998, 15:21:44 CET

Witam,

zassałem z PLD-stable gimpa (gimp-1.1.0-0.981016.i386.rpm)
i próbowałem postawić. Oczom nie wierzyłem, bo zarządał
slanga (1.1). Po jakiego grzyba mu to???
Rozpakowałem go (gimpa), przeczesałem ldd i _nic_ z tego
pakietu nie woła slanga. O co tu biega?

Lepszy numer: pakiet rząda także zwierza pod tytułem
libaa.so.1. Przeleciałem dysk i wszystkie rpmy i deby
na wszystkich płytkach jakie mam w domu (a trochę tego jest)
i nic nie znalazłem. Okazało się, że tego liba woła 1 (jeden)
plug-in, zwący się oczywiście... aa.

Wniosek z tego jest jeden - o ile to możliwe wsadzajmy rządanie
pakietu (bo dalej nie wiem co zawiera w sobie libaa.so.1)
a nie takich konkretów. Albo jedno i drugie...

Dzieko
--
Paweł Dziekoński, call me Dzieko | Wroclaw University of Technology
dzieko w pkmk486.ch.pwr.wroc.pl    |          Molecular Modelling Lab