OFFTOPIC: Fonty i mapa klawiatury w Mazovii

Grzegorz Stanislawski stangrze w open.net.pl
Nie, 20 Gru 1998, 19:49:53 CET

On Sun, 20 Dec 1998, Artur Frysiak wrote:

> Fonty i mapa klawiatury ? Jeśli masz Herculesa z pl literkami kodowanymi w
> Mazovii to musisz tylko zrobić tablice SFM i skorzystać z console-tools.

 Nie, mam program w dosemu (Ksiega Handlowa z CDN) ktory jest na tyle
wredny ze chyba nie da sie tego zrobic inaczej. w jedna strone
(wyswietlanie) udalo mi sie w sumie zrobic przy pomocy
ttyconv -o mazovia:iso ale w druga nie idzie.
W sumie i tak mi z nim niezle poszlo bo przewalczylem klucz sprzetowy.

> Wiget
> --
Grzegorz Stanislawski
Open-Net / PKFL