mrtd

Arkadiusz Miśkiewicz Arkadiusz.Miskiewicz w zsz2.starachowice.pl
Pon, 21 Gru 1998, 12:04:14 CET

[poniedziałek, 21 grudzień 1998], Wojtek Slusarczyk napisał(a):

> Nie nowa, nie nowa tylko powsadzane patche lacznie z tym dzisiejszym ...
> Mamy to samo tylko nazywa sie 1.5.0 ...
Hmm - co najmniej dziwne. Nie widziałem wcześniej żeby Masaki dawał nowe
ficzery w postaci patchy (które z kolei Ty mógłbyś dorzucić do naszego
mrt1.5.0).
o new feature: neighbor xxxx update-source yyyy supported
o new feature: uii_addr xxxx
o new feature: run multiple instances of mrtd/bgpsim
Patche poprawiające bugi to rozumiem.
No ale mniejsza o to ...

--
  +- Arkadiusz Miśkiewicz - Cron w irc.pl on #plug - misiek w misiek.eu.org -+
  + http://www.misiek.eu.org --- Poland --- SysAdm: zsz2.starachowice.pl +