mrtd

Wojtek Slusarczyk wojtek w shadow.eu.org
Pon, 21 Gru 1998, 13:23:43 CET

On Mon, 21 Dec 1998, [iso-8859-2] Arkadiusz Miśkiewicz wrote:

> Hmm - co najmniej dziwne. Nie widziałem wcześniej żeby Masaki dawał nowe
> ficzery w postaci patchy (które z kolei Ty mógłbyś dorzucić do naszego
> mrt1.5.0).

Bo listy nie czytasz ... przediffuj nowego i naszego -- nie ma jesczze
w linux.c (linia 1079 (nexthop ->oldhop) ale bedzie ...

Nie wiem tez jak sie bedzie zachowywal nowy i czy w tych nowych
"feature'sach" jakis min kolejnych nie bedzie ..

Najwyzej bedziemy sie martwic potem ..

--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin