Cos powaznego ...

Wojtek Slusarczyk wojtek w shadow.eu.org
Pon, 21 Gru 1998, 14:33:18 CET

On Mon, 21 Dec 1998, [ISO-8859-2] Tomasz Kłoczko wrote:

> Zajrzyj do speca ze stable. Wytnij to --with-docdir.
> W specu ze stable nie działa tylko lock na spoola. Wogóle dziwna sprawa
> bo wychodzi na to, że ani flock ani fnctl nie dizałają i chodzi tylko
> blokowanie przez plik.

Poddaje sie ...

BTW Trzeba chyba downagradowac automake do 1.3b ->"d" jest skopany, albo
trzeba szybko znalezc nowego autoconfa .... tylko ciekawe gdzie ??

> kolejnych zmian xemacsa nie bedzie podbijana rewizja i tylko na sam koniec
> przy powrocie do normalnej lokacji raz to podbiję.

O.K ja popatrze jak te "standardowe" %post i %preun beda wlazic do
info-dira ... bo na razie to wole nie dotykac w develu -- bo chodzi ;)

--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin