Cos powaznego ...

Pon, 21 Gru 1998, 20:48:48 CET

On Mon, 21 Dec 1998, Wojtek Slusarczyk wrote:

> Poddaje sie ...
>
> BTW Trzeba chyba downagradowac automake do 1.3b ->"d" jest skopany, albo
> trzeba szybko znalezc nowego autoconfa .... tylko ciekawe gdzie ??

Hmm .. ja tam nie zauważyłm żeby automake by kopnięty. Zresztą przy
kompilacji mutta ani automake anie autoconf nie jest wykorzystywany.
./configure jaki jeset wywoływany to skrypt wygenerowany za pomocą
autoconf u osoby która generoaałe dystrybucyjene źródła. To samo dotyczy
plików Makefile.in i automake.