Grupa 'src', jądro i GGI

Jacek Konieczny jajcus w zeus.polsl.gliwice.pl
Wto, 22 Gru 1998, 17:25:19 CET

Cześć,

Wpadłem oto na taki pomysł: możeby tak dodać do /etc/group grupę src.
Do grupy tej należałyby przede wszystkim źródła kernela. Uprawnienia
jakie są teraz sugerują wręcz, żeby kompilować jądro jako root. Co
nie jest dobrym pomysłem.
Jeszcze lepiej by było, gdyby wraz ze źródłami jądra instalowany był
skrypt do jego kompilacji i poprawnej instalacji (make install nie robi
nic dobrego).

Na pomysł grupy "src" wpadłem zastanawiając się nad pakowaniem GGI (do
supported na razie) - trudno byłoby kompilować kgicon dla wszystkich
kombinacji chipsetów ramdaców i akceleratorów - więc wystarczyłoby
wygenerować jakieś podstawowe, a resztę mógły sobie każsy skompilować.

Pozdrowienia,
         Jacek
--
!      ,  !            Jacek Konieczny, Gliwice, Poland            !