Grupa 'src', jądro i GGI

Arkadiusz Miśkiewicz Arkadiusz.Miskiewicz w zsz2.starachowice.pl
Wto, 22 Gru 1998, 19:03:37 CET

[wtorek, 22 grudzień 1998], Jacek Konieczny napisał(a):

> Cześć,
>
> Na pomysł grupy "src" wpadłem zastanawiając się nad pakowaniem GGI (do
> supported na razie) - trudno byłoby kompilować kgicon dla wszystkich
> kombinacji chipsetów ramdaców i akceleratorów - więc wystarczyłoby
> wygenerować jakieś podstawowe, a resztę mógły sobie każsy skompilować.

BTW: jest jakiś aktualny ftp site z ggi ? (bo jak narazie to biorę z CVSu)

--
  +- Arkadiusz Miśkiewicz - Cron w irc.pl on #plug - misiek w misiek.eu.org -+
  + http://www.misiek.eu.org --- Poland --- SysAdm: zsz2.starachowice.pl +