TMPDIR

Marek Obuchowicz elephant w shadow.eu.org
Wto, 22 Gru 1998, 23:37:28 CET

On Tue, 22 Dec 1998, Tomasz Kłoczko wrote:

> [...]
[...]
> To będzie raczej terapia objawowa.
> Raczej powinny być wychwycone te wszystkie miejsca gdzie są używane
> zmienne {TMPDIR,TEMP} czy inne i wszystko powinno byc przestawione na
> jedną zmienną, która będzie ustawiana z poziomu pam_env (pomyslałeś co z
> tymi co używaj [t]csh ?).
aaaa właśnie...
adduser (a dokładniej etcskel) zawiera skrypty dla basha, byłbym
dźwięczyny gdyby ktoś znający nieco tcsh przygotował .tcshrc itp.

Pozdrowienia,
Marek

--
 /      Finga elephant w szczecin.top.pl 4 PGP key       \