TMPDIR

Śro, 23 Gru 1998, 16:33:46 CET

On Tue, 22 Dec 1998, Marek Obuchowicz wrote:

> [...]
> aaaa właśnie...
> adduser (a dokładniej etcskel) zawiera skrypty dla basha, byłbym
> dźwięczyny gdyby ktoś znający nieco tcsh przygotował .tcshrc itp.

/etc/skel/.tcshrc
/etc/skel/.login

to powinny być pliki instalowane przez tcsh.

Tak samo jak:
 /etc/skel/.Xclients
 /etc/skel/.Xdefaults
 /etc/skel/.Xmodmap
    przez XFree,
 /etc/skel/.bash_history
 /etc/skel/.bash_logout
 /etc/skel/.bash_profile
 /etc/skel/.bashrc
    przez basha
 /etc/skel/.inputrc
    to jest niepotrzebne bo jest /etc/Inputrc
    albo powinno być instalowane przez readline
 /etc/skel/.k5login
    przez kerb5
 /etc/skel/.procmailrc
    przez procmaila
 /etc/skel/.screenrc
    przez screena
 /etc/skel/.xinitrc
    nie potrzebne, bo jest .Xclients; Za to powinien być symlink .Xclient
    -> .Xsession
 /etc/skel/public_html
    przez serwer http

Kolejna sprawa to to, że LANG nie powinien być ustawiany w profile tylko w
pliku konfiguracyjnym do pam_env (odpada zawracanie sonbie głowy z tym jak
to będzie pod innymi shellami). Oczywiście pam_env powinien być używany
w /etc/pam.d/{rlogin,login,ssh,rsh,rexec,xdm,}.

Co do jeszcze .screenrc to prawie cała jego zawartość powinna być
przeniesiona do głównego pliku konfiguracyjnego screen-a.
Nie powtarzajmy błędów RH i innych dystrybucji.