TMPDIR

Wojtek Slusarczyk wojtek w shadow.eu.org
Czw, 24 Gru 1998, 10:19:39 CET

On Wed, 23 Dec 1998, [ISO-8859-2] Tomasz Kłoczko wrote:

> /etc/skel/.tcshrc
> /etc/skel/.login
>
> to powinny być pliki instalowane przez tcsh.
>
> Tak samo jak:
>  /etc/skel/.Xclients
>  /etc/skel/.Xdefaults
>  /etc/skel/.Xmodmap
>     przez XFree,
>  /etc/skel/.bash_history
>  /etc/skel/.bash_logout
>  /etc/skel/.bash_profile
>  /etc/skel/.bashrc
>     przez basha
>  /etc/skel/.inputrc
>     to jest niepotrzebne bo jest /etc/Inputrc
> [...]

O.K Wszysko wyglada sensownie i jest rozsadne poszczegolne .* powinny byc
przez odpowiednie pakiety instalowane ...
Tylko powiedz mi jedna rzecz ... Jezeli zakladane jest konto dla usera do
systemu to jak sobie wyobrazasz wrzucenie mu np. .bashrc przez
"basha" ? Czy bash ma instalowac ".bashrc" do katalogu /etc/skell ?
Moze lepiej dajmy sobie spokoj z takimi rozwiazaniami ... Dlaczego ??!
Poniewaz nie musi byc w systemie od razu taki screen, XFree itp ... Jezeli
jest na hoscie np 25 kont a nie ma X'ow to po instalacji X'ow nawet jesli
wrzuci .Xclients do /etc/skell to co z tymi co juz maja konta ? Czy jakis
super %post -> sprawdzjacy czy wszyscy maja juz te pliki w katalogach
domowych ?

--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin