pam_tally jeszcze raz ..

Marek Obuchowicz elephant w shadow.eu.org
Wto, 24 Lis 1998, 19:59:18 CET

On Tue, 24 Nov 1998, Tomasz Kłoczko wrote:

> - added "Requires: /etc/tcpd" because binary sshd is linked with libwrap
>   witch use /etc/tcpd/hosts.{allow,deny}.
[...]
Jakie pliki poza hosts.{allow,denu} znajdują się w /etc/tcpd?
bo jeżeli tylko te dwa to raczej nie ma sensu im wydzielać podkatalogu bo
może to doprowadzić zamiast do ułatwienia pracy to do jej skomplikowania
(ale gramatycznie mi się powiedziało... :) )

--
 /      Finga elephant w szczecin.hsn.pl 4 PGP key       \