pam_tally jeszcze raz ..

Wto, 24 Lis 1998, 22:13:14 CET

On Tue, 24 Nov 1998, Marek Obuchowicz wrote:

> [...]
> Jakie pliki poza hosts.{allow,denu} znajdują się w /etc/tcpd?

Na razie rzadne ale mogą tam też wpaść banery od poszczególnych usług i to
jest powód w sumie/do kupy żeby wydzielić to w katalog (szczerze mówiąć
podpztrzyłem to trochę z Solka).

> bo jeżeli tylko te dwa to raczej nie ma sensu im wydzielać podkatalogu bo
> może to doprowadzić zamiast do ułatwienia pracy to do jej skomplikowania
> (ale gramatycznie mi się powiedziało... :) )

Znaczy się tcp_wrappers w momencie upgradeu na weresję z /etc/tcpd
przenosi automatycznie pliki z /etc także przejście jest płynne.