znów uwagi i pytania

Robert Richard George 'reptile' Wal reptile w reptile.eu.org
Śro, 4 Lis 1998, 16:11:32 CET

On 98.11.04 Arkadiusz Miśkiewicz pressed the following keys:

> Już o tym pisałem. Wygląda na to, że nie podoba się "-". Po zmianie nazw
> funkcji na bez "-" wszystko działa ok. Ale jest też inne rozwiązanie :)
> Okazuje się, że bash jeżeli jest wywołany jako "sh" (symlink) zachowuje się
> inaczej niż jeśli jest wywołany jako bash (bash włącza się w tryb zgodny
> z posix "When invoked as sh, bash enters posix mode after the startup files
> are read.")
> W każdym razie rozwiązaniem problemu jest zmiana w /sbin/ifdown
> #!/bin/sh
> na
> #!/bin/bash

VETO! Unikajmy raczej bashizmów w skryptach startowych... Usunąć przyczynę,
nie objaw ;)

Gad

--
------------------[Gadzinka]--[http://reptile.eu.org/]--[Cyber Service]--