znów uwagi i pytania

Arkadiusz Miśkiewicz misiek w zsz2.starachowice.pl
Śro, 4 Lis 1998, 18:01:24 CET

On Wed, 4 Nov 1998, Robert Richard George 'reptile' Wal wrote:

> On 98.11.04 Arkadiusz Miśkiewicz pressed the following keys:

> VETO! Unikajmy raczej bashizmów w skryptach startowych... Usunąć przyczynę,
> nie objaw ;)
To w takim razie trzeba by wkólko przerabiać nazwy funcji (tak by były bez
"-"). Autor skryptów wypuści nową wersję i znów zmiana myślinków.
Wogóle nie wiem dlaczego mamy unikać "bashizmów" ?

--
 -< Arkadiusz Miśkiewicz >------------------------< Cron on IRC >-
  http://www.misiek.eu.org     mailto:misiek w zsz2.starachowice.pl