Instalator PLD -- zbieramy sugestie.

Piotr Grochowski pager w dione.ids.pl
Śro, 4 Lis 1998, 16:40:59 CET

On Tue, 3 Nov 1998, Paweł Kołodziej wrote:

> To jest okolo 1.3M (spakowane). Jest np. na Chipie (Special ten z linuxem)
> na pierwszej płytce w misc/src/...
OK, jakoś tam tego wcześniej nie znalazłem....

> Jest wykonalne, tylko Makefile jest sprawny inaczej.
> Dodaj w flagach CFLAGS -I /tu/gdzie/sa/zrodla/popt
> i w LDFLAGS -L /tu/gdzie/sa/zrodla/popt -lz
> i skasuj plik .depend w katalogu z zrodlami. Potem jeszcze configure i make
> (wysypie się, ale to mu chyba dalej nie przeszkadza ?) w podkatalogu
> z popt, i można dać make z głównego.
OK.

> A jak stoją sprawy z listą pld-instal?
Już jest. Ale nazwa to pld-install (2xl na końcu).

> I jeszcze pytanko: jak dogłębnie bazujemy na innych instalatorach.
> a) bierzemy całość, zmieniamy nazwę np z RH na PLD + kosmetyczne poprawki
> b) piszemy od nowa, patrząc jak to napisali inni, i czasem podbierając im
> jakieś includy.
> Osobiście skłaniam się za wariantem _b_.
Ja jestem za b oczywiście. Ale Kloczek coś wspominał o a............

> I jeszcze propozycja: podczas instalacji, poza nazwami pakietów powinny być
> dostępne również ich opisy (ale ktoś to już tu chyba pisał...)
To się zrobi.

PaGer

--
       _______/ P i o t r   G r o c h o w s k i \______
 /\___/  e-mail: pager w dione.ids.pl, pager w kki.net.pl, \___/\