pld na ftp; informacje o nowych wersjach progsów etc

Arkadiusz Miśkiewicz misiek w zsz2.starachowice.pl
Pią, 6 Lis 1998, 18:36:57 CET

On Fri, 6 Nov 1998, Wojtek Slusarczyk wrote:

> Tak poza tym to Arek M. do tablicy ...
;) spec ten sam tylko przkompilować

Tłoczno przy tej tablicy ;)

> Poprawilem ssh, i chodzi juz jak nalezy zarowno po ip4 jak i ip6.
> Z tym przejsciem na 2.x .. to moze poczekajmy co? czy nie ?
Ja myślałem raczej o wrzuceniu dodatkowo jako np ssh2-2.0.10-1d.i386.rpm
Po prostu protokól się zmienił i ssh2 != ssh1 (tzn nie można używać
klientów z ssh1 do łączenia się z serwerami sshd2 i odwrotnie). Wogóle
to o ile wiem jeśli klient ssh1 łączy się z serwerem sshd2 to ten sshd2
odpalić może sshd1 i wtedy połączenie dojdzie do skutku.
Więc jak tam chcesz :> Jak będziesz miał czas i chęci to wrzuc.

--
 -< Arkadiusz Miśkiewicz >------------------------< Cron on IRC >-
  http://www.misiek.eu.org     mailto:misiek w zsz2.starachowice.pl