pld na ftp; informacje o nowych wersjach progsów etc

Marcin Korzonek mkorz w shadow.eu.org
Nie, 8 Lis 1998, 15:16:14 CET

[piątek, 06 listopad 1998], Wojtek Slusarczyk napisał:

> Marcina K. do tablicy... ;)

Marcin czyta freshmeata, ale Vim 5.4a to wersja _ALPHA_, a IMHO
zmiany nie są tak pożyteczne/interesujące/potrzebne aby od razu pakować
tę wersję. Może niech kilka kluczowych pakietów (a do takich zaliczam
vim-a) będzie chociaż w wersji stabilnej, ewentualnie beta? ;)

Ale jako że vox populi, vox diaboli^H^H^H^H^H^H^Hdei więc spec
powędruje do Wojtka. Jest to dobra okazja, aby zakończyć wreszcie
problemy z vim-em i przygotować spec w wersji prawie ostatecznej.
Tylko jedna uwaga dla potencjalnych użytkowników -- w wersji 5.4a nie
chce działać mi podświetlanie. Dopiero zainstalowanie plików runtime
z wersji stabilnej 5.3 przywróciło na nowo kolorki. To może jednak
zaczekać na wersję 5.4?

[ciach]

> Marcin K. do tablicy ...

Tutaj trochę bardziej stanowczo: poczekajmy na wersję stabilną 2.1.

Pozdrowienia
--
   Marcin Korzonek
   mkorz w shadow.eu.org