pld na ftp; informacje o nowych wersjach progsów etc

Czw, 12 Lis 1998, 06:16:48 CET

On Fri, 6 Nov 1998, Wojtek Slusarczyk wrote:

> Poczeka w kolejce z ImageMagickiem i alsa ...

Włąśnie przekompilowuję 0.40.13 :)

[..]

> Ja do tablicy ... (24h ?)

Przetrawione .. jest w stable (może to coś pomoże).

> Tomek K. do tablicy ...

Tu na razie bym się wstrzymał. Davis lada moment wypuści normalne 1.3, a w
razie czego nie będzie kłopotu z numerami wersji.

> spolka z o.o -> Konrad S., Tomek K. do tablicy

Konrad coś napisał mi o indianinie ale jeszcze nie miałem czasu się
wczytać.

> Przyzekam, ze dzisija... mam juz go od jakiegos czasu w ~/rpm/* i nie moge
> sie zabrac ...

to wreszcie którego ładujemy .. hc czy vixie ?