Klucze publiczne

Marek Obuchowicz elephant w shadow.eu.org
Czw, 12 Lis 1998, 21:59:23 CET

On Thu, 12 Nov 1998, Tomasz Kłoczko wrote:

> On Thu, 12 Nov 1998, Marek Obuchowicz wrote:
> [..]

> Na stronie gnupg jest adnotacja, że działa z exmh/nmh, pine i mutt-em.
> Warto by mieć jeszcze wsparcie do rpm-a.
normalne pgp też działa z pine-m i to przez wpisanie kilku linijek do
.pinerc ale mi chodzi o _komfortową_ obsługę pgp (częściowo wykorzystałem
debianowe pinepgp) - na przykład automatyczne podpisywanie/kodowanie
listów do niektórych adresatów itp.

--
 /       Finga elephant w sznurek.hsn.pl 4 PGP key       \