Klucze publiczne

Arkadiusz Miśkiewicz misiek w zsz2.starachowice.pl
Pią, 13 Lis 1998, 08:27:06 CET

[czwartek, 12 listopad 1998], Marek Obuchowicz napisał(a):

> normalne pgp też działa z pine-m i to przez wpisanie kilku linijek do
> .pinerc ale mi chodzi o _komfortową_ obsługę pgp (częściowo wykorzystałem
> debianowe pinepgp) - na przykład automatyczne podpisywanie/kodowanie
> listów do niektórych adresatów itp.
Ja ostatnio przerzuciłem się z pine na mutt'a i jeszcze nie wiem zbytnio co
i jak się w nim robi dlatego interesuje mnie konfiguracja do pgp (jakaś
dopracowana ;) + podpisywanie listów do niektórych adresatów (automagicznie).
Ma ktoś tak zrobione ? Jeśli tak to prosze o konfigi etc.