Klucze publiczne

Robert Richard George 'reptile' Wal reptile w reptile.eu.org
Pią, 13 Lis 1998, 10:33:08 CET

On 98.11.13 Arkadiusz Miśkiewicz pressed the following keys:

> Ja ostatnio przerzuciłem się z pine na mutt'a i jeszcze nie wiem zbytnio co
> i jak się w nim robi dlatego interesuje mnie konfiguracja do pgp (jakaś
> dopracowana ;) + podpisywanie listów do niektórych adresatów (automagicznie).
> Ma ktoś tak zrobione ? Jeśli tak to prosze o konfigi etc.

Tak zwane ,,relevant parts'' .muttrc:

8<---
send-hook .				"set nopgp_autosign nopgp_autoencrypt"
send-hook '~t andy@'			"set pgp_autosign pgp_autoencrypt"
send-hook '~t szymon w .*agh\.edu\.pl'	"set pgp_autosign pgp_autoencrypt"

unset	pgp_autoencrypt
unset	pgp_autosign
set	pgp_default_version=pgp2
set	pgp_encryptself
set	pgp_gpg=/usr/bin/gpg
set	pgp_key_version=gpg
set	pgp_receive_version=gpg
set	pgp_replyencrypt
set	pgp_replysign
set	pgp_send_version=pgp2
set	pgp_sign_micalg=pgp-md5
set	pgp_strict_enc
set	pgp_timeout=1800
set	pgp_v2=/usr/bin/pgp
8<---

I to już wszystko, co trzeba zrobić. Natomiast do czytania gamoni, którzy
wysyłają podpisane pgp rzeczy w text/plain warto dołożyć do ~/.procmailrc
następującą regułkę:

8<---
#
# Recode text/plain with PGP encrypted/signed content to proper MIME type.
#

:0
{
   :0 fBw
   * ^-----BEGIN PGP MESSAGE-----
   * ^-----END PGP MESSAGE-----
   | formail -i "Content-Type: application/pgp; format=text; x-action=encrypt"

   :0 fBw
   | formail -i "Content-Type: application/pgp; format=text; x-action=sign"
}
8<---

Gad

--